Herkes sustuğunda
Ve zihinlere bağımlı gönüller uykuya daldığında
Merak ediyorum kelimelere neler olduğunu
Sabaha çıkmayı umuyor mu günaydınlar
Ya da tam ortasında yaşamın
Gece, hasret kalıyor mu dudaklarda gezinmeye
Teşekkür ederimler özlem duyuyor mu telaffuz edilmeye
Özür dilerimler kesti mi ümidi kendinden
Affettimler kendine inanmayı bıraktı mı çoktan
Ve seni seviyorumlar
Kaybetti mi yaşamlarının anlamını en baştan
Söz vermeler kanıyor mu eskisi gibi duyduklarına
Ve yemin ederimler korkuyor mu kendinden
Üzülmeler üzülüyor mu kulaklarda yankılandığına
Boş verler rahatlıyor mu anıldıkça
Yoksa ağlayası geliyor mu gül geçlerin hüzün dolu kalplerde yer bulduğunda
Bazı kelimelerin
Altı değil de üstü çizilmeli, diyorum en sonunda
Rüyalar alemi bildiğim her şeyi sil baştan yaşatmadan


