Baktığın gözleri, tuttuğun elleri
Unutmak kolay mı?
Seni hâlâ seviyorum, bilemezsin.
Özlüyorum, bilemezsin.
Ellerim titriyor… Bilemezsin.
Belki ağlıyorum,
Belki özlüyorum,
Belki de gülüyorum;
Bilemezsin.
Madem sevmedin,
Niye baktı o güzel gözlerin?
Niye elimi tuttu o narin ellerin?
Belki şüpheler gerçekti,
Hisler ise yalandı…



